Czym jest marketing przychodzący i co się w ramach niego wykorzystuje?

Czym jest marketing przychodzący i co się w ramach niego wykorzystuje?

W marketingu przychodzącym chodzi o to, aby Twoja firma znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania i kierowała wykwalifikowany ruch na Twoją stronę internetową.

Ważną częścią inbound marketingu jest generowanie leadów. Generowanie leadów to proces, który pomaga przekształcić odwiedzających w potencjalnych klientów. Po uzyskaniu informacji na ich temat, można podjąć z nimi kontakt i przekształcić te leady w klientów.

Istnieje wiele sposobów generowania leadów poprzez inbound marketing. Jednym z nich są kampanie interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR).

Co to są kampanie IVR?

Kampanie IVR to coraz popularniejszy sposób na dotarcie do klientów, zwłaszcza tych, którzy nie mają czasu odebrać telefonu lub odpowiedzieć na wiadomość e-mail.

Kampanie IVR to świetny sposób na dotarcie do osób z rynku docelowego, których w inny sposób nie udałoby się znaleźć. Na przykład, jeśli szukasz osób, które są właścicielami firm w konkretnym regionie lub pracują dla konkretnej firmy, znalezienie ich w mediach społecznościowych lub w inny sposób może być trudne. Jednak dzięki technologii IVR można do nich zadzwonić i bezpośrednio przedstawić im swój produkt lub usługę.

Kampanie IVR pozwalają firmom różnej wielkości dotrzeć z przekazem do odbiorców przy minimalnym wysiłku i kosztach. To także świetny sposób na budowanie zaufania potencjalnych klientów poprzez dostarczanie cennych informacji o produktach i usługach. W niektórych przypadkach może to nawet pomóc w wygenerowaniu większej liczby leadów sprzedażowych niż tradycyjne strategie marketingowe, takie jak reklamy typu pay-per-click czy kampanie direct mail.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

5 + 4 =