Usługi dodatkowe oferowane przez firmy kurierskie

Usługi dodatkowe oferowane przez firmy kurierskie

Branża kurierska w Polsce prężnie się rozwija. Pojawiające się na rynku firmy przestały już być konkurencją wyłącznie dla Poczty Polskiej, ale obecnie konkurują przede wszystkim między sobą. Poza zachowaniem podstaw, jakimi jest przyjazna obsługa oraz sprawne dostarczanie przesyłek, coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie dodatkowych usług. Mają one wychodzić naprzeciw wymaganiom klientów, usprawniając proces przesyłki. Każda z firm kurierskich stara się stworzyć unikalną usługę, która pozwoli im przyciągnąć potencjalnych usługobiorców.

Monitorowanie przesyłek

Możliwość śledzenia przesyłek w trakcie ich przesyłu jest obecnie czymś oczekiwanym w każdej firmie kurierskiej. Większość klientów nie chce pozwolić sobie na brak jakichkolwiek informacji o miejscu, w którym znajduje się ich paczka. Do monitorowania wystarcza numer listu przewozowego przesyłki, który wpisany w odpowiednim miejscu na stronie firmy kurierskiej informuje klienta o trasie, jaką dotychczas pokonała jego paczka. W przypadku firmy GLS śledzenie przesyłki jest jeszcze bardziej ułatwione. Umożliwiają oni monitorowanie za pośrednictwem aplikacji w telefonie, dzięki czemu klient może w każdej chwili sprawdzić, gdzie jest jego paczka.

Ekologia w firmach kurierskich

Oryginalne usługi dodatkowe świadczy firma DHL, o której można dowiedzieć się więcej na https://www.epaka.pl/firmy-kurierskie/dhl/bialystok. Zainteresowanym klientom oferuje się opcję GOGREEN Climate Neutral. Za jej pośrednictwem dają możliwość wypełnienia usług kurierskich, a jednocześnie ograniczenia emisji dwutlenku węgla związanych z transportem. Osoby wybierające tę opcję otrzymują od firmy raporty dotyczące emisji CO2 do atmosfery, w wyniku działań związanych z transportem i logistyką.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzynaście + pięć =